Job 47 van 286


Report this listing

Solliciteren



Administratief Bediende


Functie

Ben jij op zoek naar een nieuwe administratieve uitdaging binnen een finance afdeling met dat tikkeltje meer? Unique Antwerpen gaat op zoek naar een Administrator Finance & Fleet!

Je gaat aan de slag in een team van 5 collega's en staat in voor volgende taken:

  • Voorbereiding en opmaak van verkoopfacturen.
  • Boeken van inkomende facturen en opvolgen van de goedkeuringsflow.
  • Opmaken en verwerken van excel-files.
  • Beheer van het wagenpark van 70 bedrijfswagens.

Jouw profiel

Wat voor ons vooral telt? Jouw motivatie & interesse! Daarnaast is het fijn, wanneer volgende eigenschappen voor jou gelden:

  • Je hebt een bachelordiploma en een eerste administratieve werkervaring op zak.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office - Excel
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, kennis Frans is een mooie plus!
  • Je kan goed zelfstandig werken, maar bent ook een teamplayer.

De rest leren wij je graag on the job!

  • Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Opvolgen van: Budget
  • Opvolgen van: Onkostennota's
  • Opvolgen van: Juridische ondersteuning
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen
  • Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
  • Opvolgen van: Beleggingen
  • Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
  • Opvolgen van: Lonen
  • Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
    De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • Domein: Leveranciersboekhouding
  • Domein: Algemene boekhouding
  • Domein: Analytische boekhouding
  • Domein: Fiscaliteit
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • Domein: Inning van vorderingen
  • Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Opvolgen van: Werfactiviteiten
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
    De activiteitsgraad van het personeel controleren
  • Domein: Lonen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is een ondernemingsloket voor zelfstandigen.


Een bedrijf waar jij als medewerker centraal staat, en dat vertaalt zich in een uitgebreid en aantrekkelijk aanbod:

  • Je krijgt meteen een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Je work-life balance bewaak je dankzij 38 verlofdagen per jaar én de uitgebreide mogelijkheid voor thuiswerk. Zo kan je na een inloopperiode tot 3 dagen per week in je home-office spenderen.
  • Een marktconform loon aangevuld met een heel ruim pakket aan voordelen: bonusplannen, hospitalisatie- en groepsverzekering, maaltijdcheques, mogelijkheid tot fietslease,...
  • Je persoonlijke ontwikkeling stimuleren ze via opleidingen die je laten groeien.

Solliciteren

Unique Antwerpen
+32 (0)3 212 18 50

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht